Księgowość

Zobacz nasze biuro rachunkowe


 


Czy będę miał dostęp do danych po zakończeniu współpracy?
Tak. Można zachować program z dostępem do wszystkich danych wprowadzonych w programie - będzie można dane przeglądać, drukować, eksportować, np. do arkusza kalkulacyjnego.

Czy mogę wypróbować program na swoich danych?
Tak, należy w tym celu pobrać program i zarejestrować swoją firmę (tu dowiesz się: Jak zacząć?), a następnie możesz wprowadzać swoje dane i wystawiać dokumenty. Nie będą one jednak widoczne w Księdze, Rejestrach VAT i zestawieniach. Jeżeli jednak zdecydujesz się na korzystanie z Petra24.pl i rozpoczęcie współpracy, to po zaksięgowaniu Twojej płatności dostaniesz pełny dostęp do programu, a dane które zapisałeś wcześniej zostaną automatycznie zaksięgowane i będą widoczne w Rejestrach VAT, Książce i zestawieniach.

Moja firma ma klika tysięcy kontrahentów. Jak w Petra24.pl wybiera się kontrahenta?
Poniżej opisujemy dwa sposoby wyboru pozycji z Katalogu kontahentów:
1. Preferowany wygodny sposób
W polu Kontrahent wpisz ciąg znaków, który kojarzy Ci się z danym odbiorcą. Może to być fragment nazwy firmy, ulicy, miasta lub NIP-u. Po akceptacji klawiszem Enter wyświetla się lista wszystkich kontrahentów spełniających zadany warunek słowny. Po przejściu kursorem na wybraną pozycję zatwierdź wybór klawiszem Enter lub dwukrotnym kliknięciem myszki.
Przykład: wpisujesz frazę "zie", a program podpowiada kontrahentów:
- z Zielonej Góry
- z ulicy Zielonej i placu Nadziei
- o nazwie Podziemna Sp z o.o.
2. Kiedy w ogóle nie pamiętasz kontrahenta
Kliknij na żółta ikonkę Katalogu w prawej części pola. Wyświetli się pełna lista kontrahentów Twojej firmy. Możesz ich dowolnie posortować, jeśli to ułatwi Ci znalezienie właściwej pozycji, np. po nazwie skróconej lub nawie miejscowości (w tym celu kliknij na nagłówek wybranej kolumny, np. Poczta czy Adres, kierunki strzałek oznaczają sortowanie narastająco i malejąco). Po wybraniu właściwego kontrahenta zatwierdź wybór klawiszem Enter lub dwukrotnym kliknięciem myszki.

Czy wersja demo jest ograniczona czasowo?
Nie, wersja demo nie przestaje działać po upływie czasu, a ponadto daje możliwość zarejestrowania swojej firmy w naszym systemie w dowolnym momencie i rozpoczęcia współpracy.


Czy wystawianym fakturom można nadawać numery ręcznie?
Tak, w trakcie wystawiania dokumentów sprzedaży można pozwolić programowi nadać numer automatycznie lub wybrać opcję ręcznego nadania numeru. Nadany numer można jeszcze zmieniać. Warunkiem skutecznego ręcznego nadawania numerów jest wybieranie takich, które nie zostały wcześniej nadane.

Czy jeżeli mam średnio 30-35 dokumentów miesięcznie, czy muszę wybierać wyższy abonament, pakiet?
Nie, w takim przypadku lepszym rozwiązaniem będzie wybór Pakietu NA START, obejmującego 30 szt. dokumentów za 20 zł miesięcznie, a każdy dokument powyżej tego limitu wiąże się z opłatą w wysokości 35 gr. Warto też pamiętać, że nawet jeśli dokumentów będzie dużo więcej, to łączna opłata miesięczna nigdy nie przekroczy 35 zł, czyli wartości Pakietu BEZ LIMITU.

Kiedy opłata dodatkowa za dokumenty jest naliczana?
Opłata dodatkowa jest naliczana z opóźnieniem, po zamknięciu miesiąca. Zastrzegamy sobie prawo do naliczenia opłaty do 6 miesięcy po zakończeniu miesiąca, którego dopłata dotyczy.

Czy możliwy jest dostęp do danych przez telefon?
Tak, będzie możliwy już wkrótce. W pierwszej kolejności umożliwimy dostęp przez system Android, a w przyszłości także przez inne platformy.

Czy można wystawiać faktury proforma?
Tak, Petra24.pl umożliwia wystawianie faktur proforma oraz szybkie przekształcanie ich we właściwe dokumenty sprzedaży.

 



Petra Sp. z o.o.

Pl. Matejki 20/2
65-056 Zielona Góra
tel +48 68 470 96 16

Google+

Projekt współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki.

Regulamin śwadczenia usług za pomocą strony www.petra24.pl