Księgowość

Zobacz nasze biuro rachunkowe

Wiele danych dotyczących firmy, tj. nazwa, NIP, sposób rozliczania się, zostało zapisanych w systemie na podstawie wpisów dokonanych przy rejestrowaniu firmy w Petra24.pl. Jednak jest to na tyle ważna czynność, że warto ją zweryfikować.

W celu uzupełnienia danych firmowych oraz sprawdzenia poprawności już zapisanych informacji należy przejść do pozycji Administracja -> Ustawienia oraz Firma -> Właściciele w menu głównym.

Przeglądając poszczególne kategorie informacji podzielone na wiersze: Dane firmy, Działalność, Dane rejestrowe/otwarcia firmy oraz Pierwsze obliczenie VAT, należy uzupełnić poprawnie wszystkie pola danych.  Służą do tego przyciski Pokaż i Popraw - zobacz więcej. Od tej czynności zależy poprawność wszystkich operacji dokonywanych w oparciu o te dane.

Niezależnie od danych firmy należy uzupełnić informacje dotyczące właścicieli firmy - Firma -> Właściciele. Wprowadzanie, poprawianie i podgląd odbywa się po uruchomieniu właściwego przycisku - Dodaj, Pokaż i Popraw - zobacz więcej. Poniżej zaprezentowano okno wprowadzania danych właścicieli.

Na trzeciej z kolei zakładce program wymaga wprowadzenia szczegółowych informacji dotyczących oplacanych przez przedsiębiorcę skladek ZUS. W prawidłowym określeniu tych danych pomocny może okazać się PSP - zobacz więcej.

Powrót do poprzedniej strony>>

 



Petra Sp. z o.o.

Pl. Matejki 20/2
65-056 Zielona Góra
tel +48 68 470 96 16

Google+

Projekt współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki.

Regulamin śwadczenia usług za pomocą strony www.petra24.pl