Księgowość

Zobacz nasze biuro rachunkowe

Zdarza się, że program zachowa się w sposób, którego nie rozumiemy, że pojawiają się rozbieżności lub nieprawidlowści, wówczas ważne jest, jak sprawnie wyjaśnić tę sprawę i rozwiązać problem.

W przypadku chęci zgłoszenia nieprawidłowego działania programu lub wysłania zapytania prosimy o postępowanie wg poniższej instrukcji.

Aby wysłać zapytanie lub zgłoszenie należy:

  • uruchomić program
  • wybrać opcję, której dotyczy zapytanie
    (np. w przypadku zauważenia nieprawidłowości w opcji "Dokumenty sprzedaży" należy wybrać w menu opcję Sprzedaż - Dokumenty sprzedaży)
  • w oknie, które pojawi się po wybraniu opcji, wybrać Serwis - Wyślij zgłoszenie serwisowe
  • opisać jak najdokładniej sytuację, której dotyczy problem
    (numery dokumentów, daty, kwoty, wykonane czynności itp.)
  • jeżeli na oknie nie jest wpisany adres e-mail Użytkownika, należy go uzupełnić - jest on niezbędny do przesłania odpowiedzi na zgłoszenie


Petra Sp. z o.o.

Pl. Matejki 20/2
65-056 Zielona Góra
tel +48 68 470 96 16

Google+

Projekt współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki.

Regulamin śwadczenia usług za pomocą strony www.petra24.pl