Księgowość

Zobacz nasze biuro rachunkowe

Obsługa serwisu i napraw w Petra24 pozwala na sprawną pracę każdego serwisu

 

Petra24 to usprawnienie pracy serwisu, dzięki rejestracji zgłoszeń serwisowych i kontroli ich przebiegu. Baza urządzeń serwisowanych pozwala śledzić kolejne naprawy urządzeń, badać ich historię pracy oraz poniesione koszty.

 

Zadania w zakresie obsługi serwisu i napraw realizowane są w następujących obszarach:

  • rejestracja naprawianych urządzeń,
  • rejestracja zleceń serwisowych,
  • śledzenie przebiegu naprawy,
  • historia napraw urządzeń,
  • zyskowność zleceń serwisowych,
  • umowy serwisowe z kontrahentami,
  • planowanie następnych serwisów,
  • rozliczanie techników.

Obszar obsługiwany przez moduły:

  • Serwis
  • Sprzedaż
  • Magazyn
  • Zamówienia
  • Cenniki i umowy

Moduły wspomagające i powiązane:

  • Fakturowanie i sprzedaż
  • Rozrachunki
  • Kasa/Bank
  • CRM system
  • SMS info

Istnieje możliwość dopasowania modułu serwisowego do indywidualnych procesów charakterystycznych dla danej branży. Elastyczność generowania różnych raportów pomoże w wyciąganiu odpowiednich wniosków i rozliczaniu serwisantów.



Petra Sp. z o.o.

Pl. Matejki 20/2
65-056 Zielona Góra
tel +48 68 470 96 16

Google+

Projekt współfinansowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Fundusze Europejskie - dla rozwoju innowacyjnej gospodarki.

Regulamin śwadczenia usług za pomocą strony www.petra24.pl